Kako podvojiti število kupcev z učinkovitim zakupom ključnih besed


Vaš brezplačen e-komplet vsebuje:

  • e-priročnik: "3 koraki do garantiranih dobičkov na Googlu",
  • Spletnik kalkulator vam pove, koliko ali se vam oglaševanje na Googlu izplača ali ne,
  • brezplačni test o uvrstitvi vaše spletni strani v iskalnikih: Spletnik SEO Monitor ključnih besed,
  • 3 videi na temo Google oglaševanja.



E-priročnik: 3 koraki do garantiranih dobičkov na Googlu

  • Kako v treh korakih do donosov na Googlu?
  • Kako iz 1 eura ustvariti 7 eurov?
  • Kako deluje formula za uspeh na Googlu?
  • Kako se lahko pridružite dobičkonosnim slovenskim podjetjem?
  • V katerem koraku vaša spletna stran preneha prodajati?


Izračunajte, koliko novih kupcev lahko dobite

S pomočjo kalkulatorja lahko preverite različne scenarije uspešnosti vaše spletne kampanje. Kalkulator vam pove ali se vam oglaševanje na internetu izplača ali ne oz. pove vam kakšen je ROI. Preverite tudi kalkulator "Koliko kupcev si želite?".


Nepogrešljivo orodje za optimizacijo strani: Spletnik SEO monitor ključnih besed

Brezplačno preverite, kako visoko se vaša stran uvršča v iskalnikih. Spletnik SEO Monitor ključnih besed je uporabno spletno orodje, ki za vas preverja, kako visoko se vaša spletna stran uvršča za posamezne ključne besede v iskalniku Google.


Video: Kakšna je pot do konverzije?

Kaj je konverzija? Kako vam konverzija in merjenje konverzije lahko dvigne prodajo vaših izdelkov ali storitev? Kakšna je uspešna pot do konverzije? Podučite se o konverzijah s pomočjo videa.


Video:  Postavljanje prioritet ključnim besedam

Veliko strokovnjakov optimizacije strani ima težave z dolgim seznamom ključnih besed, ker ne vedo, katerim bi dali prioritete. Nekatere ključne besede privabljajo veliko obiska, druge imajo visok odstotek konverzij, z nekaterimi dosegate določene tipe obiskovalcev, pri tem ne smemo pozabiti niti long tail ključne besede.


Video: Anatomija landing page-a (vstopne strani)

Kako postaviti landing stran, da bo najbolj učinkovito konvertirala? Kam umestiti kontaktni obrazec? Kam umestiti gumb? Oglejte si video in spoznajte anatomijo landing strani (vstopne strani), ki bo potencialne stranke konvertirala v stranko.



 
100% spoštujemo vašo zasebnost!
Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali.

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna