• Družina storitev Spletnik
  • Blog
  • Spletnik račun
  • 080 33 39

Izdelava spletnih strani

Google oglaševanje

Spletne trgovine

E-mail marketing

Facebook strani

Optimizacija strani

Oglaševanje na Googlu

External link opens in new tab or window    POVPRAŠEVANJE / KONTAKTPOVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

Menu
    • External link opens in new tab or window
    • External link opens in new tab or window
  • External link opens in new tab or window
  • Domov
  • Študije primerov

ŠTUDIJE PRIMEROV


Google ostaja vodilni iskalnik, s pomočjo katerega obiskovalci na internetu brskajo za informacijami. Google dnevno uporablja preko 80% svetovnih uporabnikov interneta. Tista podjetja, ki razumejo internet kot globalni trg pa lahko s pomočjo Googla tudi zaslužijo.  

V nadaljevanju predstavljamo nekaj uspešnih primerov naših kampanj Adwords oglaševanja. Preverite, kako so našim naročnikom pomagale razširiti poslovni domet.

(Kliknite na spodnjo sliko za povečavo)
External link opens in new tab or window
Slika1: Izseček iz administracije Google kampanj


Pridobivanje kupcev s pomočjo PovečajObisk.si kampanje


Zaradi spoštovanja diskretnosti naših naročnikov, vam identitet ne moremo razkriti. V primerih smo zajeli tako storitvene dejavnosti kot trgovine z izdelki.

1. Pri prvem naročniku smo izpostavili CTR (Razmerje med kliki in prikazi), ki je kar 8,38 %! Na podlagi tega podatka ocenjujemo, da sta bila oglas in izbor ključnih besed, povezanih z oglasom, zelo učinkoviti. Posledica dobro izdelanega in uspešnega oglasa pa je bila nižja cena oglaševanja ključnih besed. Naročnik je med začetno kampanjo prejel 833 klikov. Odločil se je, da ne bo meril konverzij, ker se je večino povpraševanja usmerjalo v komunikacijo preko telefona. S pomočjo "začetne kampanje" je naročnik pridobil 27 kupcev!

2. Pri drugem naročniku smo oglaševali v iskalnem in v kontekstualnem Google omrežju. Posledica te strategije je drastično povečano število prikazov oglasa. Tak način oglaševanja je primeren za podjetja, ki želijo izpostaviti svojo blagovno znamko in poleg tega na spletno stran preusmeriti čimveč kupcev. Stopnja konverzije je bila nekaj čez 8,23 %, kar pomeni, da je približno vsak 11. obiskovalec spletne strani nekaj naročil. Odličen rezultat! Šlo je namreč za računovodsko dejavnost.

3. Kampanja petega naročnika je bila zelo uspešna pri pridobivanju konverzij. Nastavljeni cilji konverzij, ki smo jih merili za naročnika, so bili naročilo produkta ali izpolnitev obrazca za povpraševanje. Konkretni oglasi so dosegli zelo visoko oceno kvalitete, kar pomeni, da jih je Google uvrstil na prva mesta, nad naravnimi rezultati.  

4. Pri šestem naročniku smo izpostavili število klikov. Podjetje je prejelo 3.700 obiskovalcev na spletno stran v dveh mesecih. Dobili so tudi 75 naročil. Podjetje se je znašlo v situaciji, ko je moralo oglaševanje prekiniti za krajši čas, da so naročila sprocesirali v miru. Sladke skrbi!

Dnevno ažurna statistika

V času trajanja kampanje, imajo naši naročniki dostop do dnevno osvežene statistike, ki se nahaja na Spletnik servisnih straneh. Vmesnik prikazuje vse podatke, ki so za naše naročnike pomembni, pri spremljanju učinkovitosti marketinških kampanj.



Želite z našo Google AdWords certificirano ekipo izpeljati učinkovito oglaševalsko kampanjo na Googlu?
 
  • Pokličite nas na brezplačno številko 080 33 39
  • Pišite nam na External link opens in new tab or windowinfo@povecajobisk.si 

Oddajte neobvezujoče povpraševanje

Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem External link opens in new tab or windowYouTube kanalu

Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem External link opens in new tab or windowYouTube kanalu

Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!



Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna


Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

TUKAJ SEM PRVIČ


Ste novi pri CNK oglaševanju?

SLOVAR IZRAZOV


Seznanite se z osnovnimi Google AdWords pojmi in izrazi. Za vas smo pripravili razumljive razlage v našem slovarju?

151581
Invalid Form properties detected

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna

Splošne informacije

SPLOŠNE INFORMACIJE


  • Domov
  • Kako deluje?
  • Cenik in paketi oglaševanja
  • Povpraševanje
  • Zakaj izbrati PovečajObisk.si?
  • Zemljevid strani
  • External link opens in new tab or windowSodelovanje z neodvisnimi partnerji
  • Politka spletnih piškotkov

Pomoč uporabnikom

POMOČ UPORABNIKOM


  • Marketing kalkulator
  • Pogosta vprašanja
  • Prijava na E-novice
  • Ste novi pri CNK oglaševanju?
  • Kontaktirajte nas!
  • Pogoji poslovanja

Ali ste vedeli

ALI STE VEDELI


  • Koliko kupcev lahko pridobim?
  • Kako se naročim na PovečajObisk?
  • Zakaj bi naročil PovečajObisk, če lahko oglašujem sam?

Google partner
External link opens in new tab or window


Izdelava spletnih strani Poganja Spletnik
Vse navedene cene ne vsebujejo DDV.
External link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or window

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.
Kliknite za več informacij o piškotkih.

Uporabi le zahtevane piškotke >>
Dovoli vse piškotke
close lightbox