OGLAŠEVANJE NA YOUTUBE (z video vsebinami)

 
NEKOČ

DANES
IZBIRA CILJNEGA OBČINSTVA


MERLJIVOST USPEŠNOSTI

ODZIV OBČINSTVA


Po zadnjih raziskavah je v Sloveniji kar 73% spletnih uporabnikov, ki vsakodnevno uporabljajo YouTube. Glede na to, da povprečen Slovenec nekoliko več časa preživi na spletu kot pred televizijo, postaja YouTube oglaševanje veliko bolj učinkovito, kot smo ga bili vajeni v preteklosti.


KAJ LAHKO YOUTUBE OGLAŠEVANJE NAREDI ZA VAS?


SVOJE OBČINSTVO LAHKO IZBERETE GLEDE NA SPOL, STAROST, INTERES,...

SPREMLJATE ODZIV OBČINSTVA, MERITE UČINEK, KI GA JE NA NJIH PUSTIL VAŠ VIDEO

UTRJUJETE POMNLJIVOST VAŠE BLAGOVNE ZNAMKE NA POZITIVEN NAČIN, KER IMAJO GLEDALCI IZBIRO OGLEDA VAŠEGA VIDEA

OBISKOVALCI SI LAHKO VAŠ VIDEO OGLAS OGLEDAJO TUDI PREKO MOBILNIH NAPRAV

VIŠJE POZICIJE V ISKLANIKU, SAJ BOSTE Z VIDEOM PRIDOBILI VEČJI PROMET RELEVANTNIH OBISKOVALCEV NA VAŠO SPLETNO STRAN

NIŽJI STROŠKI OGLAŠEVANJA, SAJ PLAČATE LE ZA TISTE OGLAS, KI SO SI GA OBISKOVALCI RES OGLEDALI

Pri Youtube oglaševanju točno veste, komu se prikazuje vaš video in kako so ti gledalci reagirali na vaše sporočilo: ali so naredili kakšno akcijo in ste jih z videom uspeli prepričati v vašo ponudbo.
Youtube oglaševanje
je merljivo in se osredotoča na učinek.
Video oglas prikazujete samo tisti ciljni publiki, ki jih vaš produkt ali storitev dejansko zanima.

KAJ OGLAŠEVATI NA YOUTUBE?


NOVE PRODUKTE ALI STORITVE

RAZNE DOGODKE

PRIREDITVE, FESTIVALE

KONCERTE
    

MODNE REVIJE

GLASBENE VIDEO SPOTE

NAPOVEDNIKE

NOVE YOUTUBE KANALE


   KAKŠEN VIDEO BO USPEŠEN?

5 SEKUND
V prvih 5 sekundah se gledalec odloči ali bo gledal naprej ali ne. Video dodajte: vaš logotip, jasno sporočilo in nekaj, kar angažira za ogled.
DOLŽINA & RITEM
Video mora biti dolg najmanj 11,5 sekund. Priporočajo, da ni daljši od 2 minut. Naredite dinamičnega!

VAŠA ZNAMKA
Ne pustite gledalcu ugibati kdo stoji za oglasom. Izpostavite vaš logotip že od samega začetka.
OČARANO OBČINSTVO
Večina ljudi bo ob vašem oglasu ostala 30 sekund, če jih boste z zabavnim prikazom, dinamično glasbo in kvalitetno vsebino pritegnili k ogledu.

CILJANO OBČINSTVO
Osredotočite se na občinstvo, ki je za vas relevantno in vaš video oglas prilagodite temu primerno.


Ne glede na to kateri tip videa ste se odločili uporabiti za oglaševanje na Youtube-u: predstavitveni, produktni ali video z izjavami, morajo imeti vaš video enako izhodišče. Izdelan mora biti na profesionalen način. Tako kot spletna stran, je tudi video predstavitev odraz vašega posla.

 ŽELIM OGLAŠEVATI NA




Izpolnite obrazec in oddajte neobvezujoče povpraševanje. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

Vašo zasebnost 100% spoštujemo!
Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna