EKSKLUZIVNO!
Praktično IZOBRAŽEVANJE:


Kako z Google Adwords oglaševanjem povečati prodajo in si povrniti investicijo?



Izobraževanje je idealna priložnost, da na realnih primerih spoznate, kako lahko s pomočjo Google Adwords oglaševanja, manjše prilagoditve spletne strani in merjenjem ter analizo učinka, vašim kupcem pripravite prvovrstno nakupno izkušnjo! Izvedeli boste:


  • Kako načrtovati uspešno Google Adwords oglasno kampanjo?
  • Kaj narediti, da bo cena na klik čim nižja?
  • Kako optimizirati kampanjo, da bo strošek na kontakt čim manjši?
  • Kaj spremeniti na spletni strani, da bo ta pridobila čim več kontaktov?
  • Kako določiti matrike in KPI-je, za učinkovito merjenje in poročanje o rezultatih s pomočjo orodja Google Analytics?
  • Kako ugotoviti ali se Google oglaševanje izplača?
  • In še več ...




PROGRAM PREDAVANJA:

ob 9.00:


1. OGLAŠEVANJE NA ISKALNIKU GOOGLE



Google Adwords, orodje za uspešne oglaševalske akcije

  • Koncept Google Adwords oglaševanja
  • Kako lahko Google Adwords podjetju pomaga pri povečanju prodaje?
  • Osnovni pojmi in uvod v Google Adwords oglaševanje


Kako izdelati prvo Google Adwords oglaševalsko kampanjo?
(Korak po korak)

  • Analiza trga, določanje kvalificiranih kupcev in KPI-jev
  • Ustvarjanje Google Adwords uporabniškega računa + Billing
  • Izdelava seznama ključnih besed in segmentacija oglasnih skupin
  • Izdelava privlačnih oglasov z razširitvami


Optimizacija oglaševalske kampanje

  • Kaj je Ocena Kakovosti (Quality Score)? Kako jo izboljšati?
  • Povečevanje števila konverzij in prodaje / nižanje stroška na kupca
  • Povečevanje števila klikov / nižanje cene na klik
  • Optimizacija vstopne strani za povečanje prodaje v navezavi z oglasi ...
  • Avtomatizacija oglasne kampanje
  • Napredna optimizacija kampanje


ob 10.30:



ODMOR – 15 min
- kava in prigrizek



ob 10.45:


2. OGLAŠEVANJE NA GOOGLE PRIKAZNEM OMREŽJU


Osnove prikaznega omrežja – Slika pove 1000 besed

  • Kako deluje prikazno omrežje
  • Možnosti oglaševanja in vrste oglasov
  • Določanje ciljne skupine v prikaznem omrežju
  • Ponovno trženje (Remarketing)
  • Vzpostavitev oglasne kampanje na Googlovem prikaznem omrežju


Optimizacija prikaznega omrežja in povečanje ROI

  • Izbira ustreznih oglasov (video, slikovnih, mobilnih ...)
  • Oglaševanje glede na izbrane teme
  • Demografske nastavitve

 


3. MERJENJE IN STATISTIKA OGLASNE KAMPANJE


Merjenje učinkovitosti in uspešnosti oglaševalske kampanje

  • Statistika in izdelava poročil
  • Kaj je konverzija in kako jo izmerimo?
  • Adwords & Analytics merjenje konverzij.


ob 12.15:



ODMOR – 30 min
Pijača in prigrizek



ob 12.45:


4. PRILAGODITEV SPLETNEGA MESTA ZA GOOGLE ADWORDS OGLAŠEVANJE


Izdelava ali prenova spletnega mesta za povečanje prodajnega učinka spletne strani

  • Analiza spletne strani
  • Izdelava vstopnih strani
  • SEO optimizacija strani
  • Vzpostavitev merjenja na spletni strani


Optimizacija konverzije spletnega mesta za doseganje boljših prodajnih rezultatov

  • Vrste konverzij na spletni strani, ki jih lahko izmerimo
  • Katere elemente testirati na spletni strani?
  • Kako vzpostaviti A/B ali multivariantno testiranje?
  • Na katero vstopno stran peljati obiskovalca
  • Faktorji, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo obiskovalcev
  • Kako povečati učinkovitost oglaševalski akcij
  • Merjenje in določanje prodajno učinkovitih »zmagovalcev« na spletni strani

 


ob 14.00:



5. ZAKLJUČEK


  • Povzetek izobraževanja
  • Vprašanja in odgovori
  • Anketa





100% spoštujemo vašo zasebnost!
Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali.


Kdaj?

V četrtek 26. septembra, ob 9. uri!



Za koga?


Za vsa podjetja in posameznike
, ki si želijo s pomočjo Google Adwords oglaševanja na spletno stran privabiti čimveč takšnih obiskovalcev, ki bodo kupili produkt in čim hitreje povrniti investicijo v spletno stran in zakup ključnih besed.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki to počnete samostojno, z oglaševanjem se srečujete prvič ali pa vam oglasno kampanjo trenutno vodi agencija.


Cena?

 149 € / osebo za prijave do konca AVGUSTA (vključen DDV)

 
Kdo je predavatelj?



Uroš Bogdanović,
Direktor marketinga pri Spletnik d.o.o.
External link opens in new tab or window





O predavatelju:
Uroš Bogdanović je pri podjetju Spletnik d.o.o. odgovoren za izvajanje spletnega marketinga in vzpostavljanja odnosa z naročniki. Poleg optimizacije marketinških procesov, e-mail marketinga, oglaševalskih kampanj in ustvarjanja novih produktov, v podjetju skrbi tudi za vidik izobraževanj tako Spletnik naročnikov kot tudi zaposlenih v podjetju Spletnik d.o.o.. Uroš Bogdanović je pravtako certificirani Google Adwords strokovnjak.

Lokacija:


Slovenska knjiga, d.o.o.
Stegne 3
1000 Ljubljana

External link opens in new tab or windowKlikni za večji zemljevid

Dvorana se nahaja na enostavno dostopni lokaciji z velikim brezplačnim parkiriščem.

Dvorana do 50 sedežev



Izjave zadovoljnih udeležencev


Ali se vam splača obiskati izobraževanje?
V primeru, da ne boste zadovoljni, vam kotizacijo povrnemo!