KAJ SO „KVALIFICIRANI KLIKI“?


Po spletu brskamo z specifičnim namenom. Nekateri brskajo za brezplačnimi informacijami, drugi iščejo produkte in storitve. Iskalnik v ta namen na isti strani ločeno prikazuje rezultate iskanja: organske rezultate in plačljive oglase. Tovrstni način podajanja rezultatov pomaga uporabnikom pri izbiri informacij. Tisti, ki brskajo za brezplačnimi informacijami bodo intuitivno izbirali informacije v organskem delu iskanja in ne bodo klikali plačljivih oglasov, saj jih produkti ne bodo zanimali. Drugi, ki bodo iskali določen produkt, pa bodo bolj pozorni na rezultate v oglasnih prostorih iskalnika in bili pripravljeni klikniti na primeren oglas, saj se za nakup zanimajo. Takšnim klikom na oglase pravimo "kvalificirani" kliki, ker jih izberejo uporabniki, ki se za vaš produkt ali storitev dejansko zanimajo.




Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem YouTube kanalu

Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!

Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna



Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna