KDAJ LAHKO VIDIM, ČE SE MOJ OGLAS POJAVLJA V ISKALNIKU GOOGLE?


Vaš Google Adwords oglas se bo pojavil izključno takrat, ko bo nekdo iz regije, znotraj katere oglašujete, v iskalnik Google vpisal ključno besedo, ki ste jo pri oglaševanju zakupili. Ker pa verjetno niste edini, ki oglašuje zakupljeno ključno besedo, se morda vaš oglas ne bo prikazal ob vsaki poizvedbi (iskanju) za ključno besedo. Kar nekaj dejavnikov vpliva na prikaze oglasov, še posebej, kadar oglašujete v zelo konkurenčni panogi.


Število prikazov oglasa je odvisno od števila konkurentov, od nastavljenega časovnega obdobja prikazovanja vaših oglasov in oglasov konkurentov, dnevnega proračuna, ki ga namenjate za oglase in od kvalitete ter relevantnosti vašega oglasa. Tisti oglasi, ki so kvalitetnejši (dosegajo visoko stopnjo odzivnosti) bo Google uvrščal višje, na dolgi rok pa boste za njih odšteli manj denarja. Ti najuspešnejši oglasi se imenujejo "sponzorirani oglasi", nahajajo pa se na samem vrhu iskalnika, tik nad organskimi zadetki.


Če bo vaš oglas vsebinsko in strukturno kvaliteten, bo dosegal višjo stopnjo odzivnosti. Google ga bo označil, kot visoko relevanten oglas (za ciljano ključno besedo) in ga bo uvrščal višje.


 


Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem YouTube kanalu

Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!

Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna



Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna